måndag 29 december 2008


Oyeeaa!!! Nu är biljetten till 2009 års Sweden Rock betald! Förhoppningsvis vinner jag en Gibson SG(dom lottar ut dem på biljetter köpta före 31/12)som jag kan hänga på väggen i garaget... Jajust, Mustasch kommer till Örebro 31 januari. Lirar på Club 700. Fick biljett av Tomten(sambon)!!! Häng på all you regulars!
Blir inget Nyårsrace till slottet för mig, åker till Stockholm imorron(tisdag)ska fira nyår med syrrans familj. Syrran ställer upp som barnvakt, tisdag kväll, så jag och Susanne ska på Lo scudetto (italiensk superrestaurang på söder)och käka!!! Vino rosso och Grappa de muscata i mängder! PRONTO!!!

1 kommentar:

westside sa...

Jo tjena!!!

Vill börja med att säga att jag önskar er alla i ANC o era hängisar(ni får syfta på vad ni vill) Ett Gott Nytt År.

Fan vad fint att du har biljett redan,den som hade råd med de ändå...fattig bruksarbetare som man e.
Kan ju berätta den där om de 3 små grisarna för dej....om du tror att du vinner guran...gäsp!!
Men jag håller ju en tumme för dej...bara så du vet!!

Låter trevligt att få vara på Söderns höjder...finns en del bra ställen där...lura med henne till Anchor sedan..du kommer o gilla de..men inte hon*lol*

Drive carefully..så hörs vi

//westside