fredag 12 december 2008

Jamen anående morgondagens besök hos SNUT mc in Askersund, jag lämnar kidsen hos svärmor 10.00, Ronnie hämtar sina kids på gympa 10.00, jag hämtar Ronnie o Thor 10.15 om inte Thor sover då med... Ringde precis och fick prata med 3rd lady, Thor sov... 23.40 en fredag.... Jaja, han åker ju inte japs för intet... Tanken är att anlända Big F Askersund 11.00
där Linus o Johan ansluter. Sen ska Panheadman på Luciauppträdande på Conventum 16.00.
Dessemellan ska jag hämta boysen hos svärmor och lämna hos svärfar för att då åka o kolla 2 lady yla på nämnd arena. Tufft schema... Kan eventuellt bli några bira på kvällen, efter väl utfört jobb. Sussie ska ju då ut med kören o käka, så de e väl bara o dyka upp! PeO lägger in en v arning, för ha jobbar tydligen natt. Han hade varit på Volbeat i onsdags, och efter det träffat ett par dofsingar på Thao, gamla Royal, som tydligen inte gick av fö hackor... Volbeat hade varit kanonbra! Dom gör ju en spelning på SR i sommar, så vi hoppas på dom där oxå. SLUT

2 kommentarer:

westside sa...

Tja alla boys...and girls(dragstar)..hahaha!!
Ledsen att jag inte hakar på swapen..men har säkert ett lass grus i ögonen då+ att kidsen säkert sitter som fågelungar o gapar efter mat...mmm,fan så e de att vara ensamstående förälder!!

Kan även påpeka än en gång att alla som inte var på kulturhuset i Onsdags missade säkert årets spelning i ö-o...muhahaha...jag var en som inte missa de...loser!!
Men ni som känner er träffade kan ju göra som förre talare sa,se dom i sommar på SRF...om man tar med sej en verktyglåda och extra soppadunk(man lär sej av misstag).

Joo så var de ju så sant som de var sagt....de var 2 st riktigt heta "dofsingar" på Thao....mmm,ser mej själv sitta o mysa som karamellkungen när jag tänker tillbaks på dom....jaja nu får man ju bara leva på minnen när man ser ut som en krockad länsbuss,så jag siktar in mej på bottenskrapet nästa gång!!

...plötsligt så händer de!!

Over and out.

westside sa...

Hallå hallå där Panheadman....tycker de e dax att uppdatera lite på bloggen nu!!!