tisdag 23 december 2008


Hej! Long time no seen!! Goder jul alla tomtar o troll!!!


Jahaja, de va ju ett tag sen... PeO tycker det är för lång tid mellan uppdateringarna, jamen gör en egen blogg... Näe PeO, du e ju den enda som följer den här sidan, så jag ska försöka göra allt för dig! Eller, ja, iaf skriva lite oftare. ThoreRockman har köpt biljett till Sweden Rock!!! Förste man ut. Då bestämmer vi oss för att skippa tillställningen i år! ALDRIG!!!!!!!! Ska själv köpa en, så fort jag är färdig med jiddret. Tror man skriver bäst när jag sitter själv, kidsen o 2:d lady knoppat in, smålurig o nyinbakad prilla. Nu har iaf kidsen somnat, City-Sussie slår in julklappar så pappret yr, prillan e på plats o biran består av Falcons Julmumma. Julmumma, får mig att tänka på mummelbyxor, hmmmm. Försökte sparka igång pannan i eftermiddags för att göra det sista i julstöket; tokdöd!!!

Ändå hade jag batteriet på laddning bredvid kamin så det skulle va varmt o gott. Svängde förbi Lasse på Genuine Bikeparts o köpte nya stift. -Står den varmt o torrt? Nej, kallt o fuktigt blev mitt svar, då den gamle godingen fått flytta utomhus för att ge plats åt Afrikanen(se tidigare inlägg) Nytt försök imorron. Häng på!!! Sen är det dags igen på nyårsafton. 12.00 är det samling framför slottet, foto, gaaaasa ner till Garaget(vägg i vägg med Genuine B P) fika o hem igen. Ska försöka ta hem priset för äldsta hoj, pannan e ju faktiskt 60 bast!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska ju upp till syrran i Sthlm över nyår, men det är väl ingen hets, kvällen brukar ju bli ganska lååång
ändå.


Merry Christmas alla tomtar o troll önskar ANC genom Chief of mechanix, HencoBenco!

1 kommentar:

westside sa...

God Jul själv alla dyslektriker o bloggare!!

....faan,var så länge sedan de var uppdateringar här,så jag hade ett hel***e att logga in...glömt lösenordet*lol*
...men skam den som ger sej,åh de vet ju du HencoBenco som åker panna(hahaha...ont i magen av allt skratt)

Men hur som helst så e de ju väldigt trevligt att se ett livstecken fr min parallelslalompolare....
Så de blir hoj på nyår,synd att jag jobbar....hmm...de här med jobb förstör mycket i ens liv,men de kostar ju o leva med!!

Ska kolla om jag har råd att pröjsa biljett denna månad oxå,men e väl troligt att jag får ta de nästa månad eftersom jag ska lägga sista slanten till USA nu.

Ha en helt jävla underbar julhelg på er alla...själv ska jag h*ra på Korsnäs hela helgen.

See yaa....