måndag 1 december 2008

Jahaja, så var det måndag kväll.
Ni kanske tycker jag verkar förvirrad och lite, vad ska jag säga, lite fel ute när jag visar några alpinbilder? Det är nog sant, men jag blev sittandes och kolla på massa gamla bilder, och vad ska man säga... Det verkar suga i skidtarmen, så att säga...Den övre bilden är från Champoluc/Italien, där vi till höger om lavinstaketen la några skapligt kaxiga repor,
klicka på bilden o spana in 2st schyssta linjer mitt på!!!
Javafaan, det är väl det lavinstaket är till för? Att förhindra laviner...
På mellanbilden är det Mange-Pange som surfar nere i Engelberg/Schweiz.



Nedre bilden är oxå från Chamoluc. Henco-Benco, den gamle powderhounden, på väg upp för att hitta nån shysst colouire o skramla ner igenom!
Jajemen, de va tider!
Men jag har det JÄVLIGT bra nu me!!!
Sådäså!

Inga kommentarer: