torsdag 25 december 2008

Hejsan och god fortsättning allihopa. Jaha då var julafton till ända och det känns ganska skönt faktiskt, det blir rätt stökigt när tjocka släkten är på besök, det värsta är det förbannade juklappspappret o kartongerna man får stå och sortera i överfulla containrar efteråt. Annars är det rätt skönt såhär dagen efter, ungarna lajar med klapparna och 3 rd lady o jag tog en långpromenad. David fick en gura och ett nytt guitar hero i julklapp, så vi får se om det leder nån vart, tänkte han skulle bli nya Nuno. Sofie fick ihop stålar till en lap top.

Som Benco skrev så har jag alltså köpt en 4 dagars biljett till SRF, jag ville va tidigt ute så man får va med i utlottningen av priser, men jag hoppas verkligen att grabbarna också köper annars blir det ju lite trist. Det är ju inte sådär jätteimponerande startfält än så länge enligt min smak, det ser ut att bli rena pensionärs träffen, å andra sidan så är man väl inte pur ung själv heller, nåja det är många band som tillkommer hela tiden, hoppas på Jorn, D.A.D, Edguy o Dare vore skoj å se igen.

Ha´re bra i vintermörkret, jag ser ljuset, jag är inte rädd, ROCK ON!!!!
"Tore"

1 kommentar:

SussieH sa...

En PRO-träff passar väl ANC:s medlemmar kanon, som handen i handsken så att säga..... kram