söndag 16 november 2008

Juust, CitySussie tyckte inte om att jag la in bilden på föregående ägare av min Panna. Jag gjorde det ändå, lite karl för min HATT...men snubben ifråga har alltså inget med Adolfsberg/Nasta Choppers att göra. Men Hojen is mine!!! O den går som ett skott! Faan alltså,
-48 ram med -55 motor, ärligt talat, Harley Davidson har ett oförtjänt DÅLIGT rykte!!! Har åkt på den här gammla häcken 2ggr ner till Sweden Rock Festival o tillbaks, OK, senaste gången, i somras hade vi ju lite problem....Men vafaan, 2 stop var pga soppatorsk på en -89 FXR. Fattar ni, 2 GÅNGER!!! Jamenar, soppakran kan man ju glömma att vrida om från res. men ärligt talat Niklas, 2GGR!!!!!!!!!!!!!!!! Jaja, jag missade Primeal Fear och PeO missade nåt sånt där band där sångaren står och growlar? ni vet, sjunger som när en annan borstat gaddarna o ska rossla ut resterna av tandkräm o tandsten o annat skit. Man hör inte vad dom sjunger, men det verkar vara arga killar iaf frågan ärvem som uppfattar deras budskap...

Tjat o tjat, goder natt!!!!!!!!!
Tror faan jag ska ringa min gamle vä Uffe P i Arizona, USA, han har some storys to tell om jag säger så. Vi är, JÄVLIGT gamla skidpolare somlagt en o annan 8á tillsammans. Ihop med SthlmsPeter tror jag att vi är skapligt svårslagna om man räknar fallhöjdsmeter/dag under iaf 3 dagar, i Aspen (skitort). Tror vi landade på ngnstans 30.000 verical feet/day=ca 10.000 m/dag.
Lite stolt att gjort dessa gentlemen min tjänst! Puss o kram alla Harley´s. O remember, jag har 3!!!

1 kommentar:

westside sa...

Good evening Mr.Panheadman!!!

Trevligt att följa bloggen,och jag kan ju bara instämma på de du säger om SRF-trippen...soppatorsk,okej,en gång e ingen gång...men vad faan...2 ggr på samma tur,helt jävla sjukt trodde inte de var sant!!*lol*

Ok vad gör man inte för polare,vände om och var in på ett litet mathak och fick en "dressing"-dunk som sedan fick funka som soppadunk...syftet var ju ändå att ta sej vidare...till nästa stopp/haveri!!!*lol*

Guud vad skönt de e att åka twincam...