tisdag 25 november 2008


Jajösses, nu är biljetterna till årets, eller ja, nästa års, blir det ju, nåväl-09´s Sweden Rock Festival släppta!!! Trevliga band som Dream theater, Europe, Motörhead och hör o häpna--MARILLION--!!! Hur faan har dom hittat dit???
-Kul i alla fall tycker jag. PeO bryr sig mindre...
Men han slår kullerbytter ändå, för han tycker Soilwork o In Flames är "JÄDRIGT bra band!!!"
Visst, Heaven & Hell kommer oxå, men dom va skapligt träliga -07 kan jag säga. Står väl ändå längst fram 23.30 när dom drar igång... Riot...
Gjorde iaf en skoj platta nånstans -80--81, ska bli kul. Uriah Heep har skakat mossan ur sina skägg o stämt gurorna igen... Fick PeO på telefon förut förresten, han ska me!!! Senast jag frågade skulle han lägga allt krut på sin USA-tripp. Coolt! Trångt i tältet...

Bye!

1 kommentar:

westside sa...

Tja snygg-Henke!!

Ja fan vad kul att de blir SRF även i år,trodde du verkligen att ni skulle bli av med mej så lätt!!!
Dööööh....

Apropå de "gamla"-banden så e de ju så att även jag växte upp med dom...men har väl,hur ska vi säga....gått vidare musikaliskt*lol*
Men hänger på o kollar in kultbanden Marillion;Europe och Riot....vem minns inte dom...haha har faktiskt ett KASSETTBAND med dom står på micron i köket....ja jag vet de e sjukt,men så e de.
Vi får väl vara lite bättre på att intaga vätska i år bara...typ som när man var tonåring*lol*...men ni söp väl knappt i stan!!!

En annan sak...ska jag fixa en kärra till knarren i år så vi tar oss fram,menar kan ju vara bra att ha reservdelar och framför allt soppa!!!