lördag 22 november 2008



Guten Morgen!! Tog med kidsen till Ånnaboda och åkte bob. Second lady hade klädvisning i Sköllersta. Sebban gled iväg när jag vände ryggen till... Jädrar anåda vilken fart han fick! O jag efter, han ikapp honom precis innan han skulle ge en annan junior en bredsida, fick stop på honom, men han drog i pannan i skarsnön. Aj, aj, aj, & vicken Ågren en annan får... Dom andra föräldrarna gav pappsen onda ögat... Ja, ja ingen är ofelbar o shit happens. Det blev bara två åk, Vincent ville inte somna om, brukar sova som den lilla gris han är, ute i det fria.

Kommer igen.....

2 kommentarer:

Neapea sa...

Skönt med lite riktig pulkaåkning. Vet precis vad du menar med det onda ögat från andra föräldrar som vet bättre i backen... ;-)
Jag träffade PO på Sabaton o han tipsade mig om din blogg. Hoppas plattan med pilsner som jag skickade med Ronnie i somras satt fint. Jag har burit min ANC-Tshirt med stolthet och snart är trycket borta... -hoppas på en reunion nästa sommar. Biljetterna till Sweden Rock släpptes idag! :-)

Neapea sa...

Vem är jag...? Linnea på den svarta Speed Triplen, förstås...