måndag 9 november 2009

Måndag kväll...


Inte riktigt lika lattjo att skriva om som fredagsmys, men jag känner att jag är mitt i ett bloggstim för tillfället, så de e väl bara o köra på!!! Sussie i feberfrossa = Benco får'e xtra körigt! Kids ska lämnas, däcket som exploderade i fredags skall till Frasses Däck, förbi soptippen med en gammal tvättmaskin och en uttjänad Laserskrivare. Kör lite produktion på TETAB innan det är dags att hämta kidsen. Hinner med och handla lite kvällsmat. Kollar statusen på S, verkar kryat på sig så pass att hon ska gå på Mary K utbildning 18.00. In i bilen igen för att avverka en dryg timme på TETAB. Morsar på sambon i dörren, slänger i mig lite käk (resten av La Familia har redan ätit) innan det är dags för blöjbyte, tandborstning och sövning. PUUH!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Det verkar körigt på Bastuvägen, man får ju stressfrakturer bara av att läsa bloggen, jag som tycker att vi har stressigt, nä mera rötjut det lugnar nerverna.

P&K "Tore"