fredag 13 november 2009

Fredag


F.R.E.D.A.G, f-r-e-d-a-g, smaka på ordet. Fredag! Görgött! Smakar tårta!!! Motherfuckers vad den lille skriker!!! Sussies kväll ikväll...själv lutar jag mig tillbaks i soffan, häller upp en ESB, bakar in en vrålfet prilla och vräker på "My Disorder"- MUSTASCH, från ep´n Powerhouse. Fy satingen vad dom däringa sill-strypar-djävlarna är bra!!! Vet inte om jag sagt det, men jag och Madamen funderar på och åka iväg på nån av deras resterande svenska gig. Hej o hå, tänk att höra "Damn it´s dark" live!!! Hade gärna åkt på Rockbåten, men det funkar inte. Verkar vara idag den båten sjunker...Kalmar, Ljungby eller Malmö? 30 januari i Ljungby känns som ett gångbart datum. Nåväl, efter en skapligt hektisk vecka, börjar rödvinsluddet lägga sig som ett paket MölnlyckeBomull runt skallen. Ringde Amano och bokade bord till den 13 februari. För den som inte vet så är ju Alla Hjärtans Dag den 14de... OCH Susannes födelsedag! Det går ju liksom inte o missa...Var ju ett tag sen vi gjorde nåt skoj ihop, men då blir det kanske rajtan-tajtan 2ggr på 2v! Barnvakt??? We´ll see... Elvis tipsade om ett namn. Är det kärlek i luften, Elvis? Hör jag tassandet av små dredlock-kids över TETAB´s träliga betonggolv???
Hare gott allihop!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Rock on jävla Svensson, här e´re party.
Hälsn.
Prez & CODF!!!!

Anonym sa...

Ja här var det 6 års party, Tompa