lördag 24 oktober 2009

Lördagskvällen sänker sig Part II


Hej! Lyssnar på Mustasch´s nya platta! Släpptes tydligen den 30 september! Deras urcoola trummis, Mats Hansson, har även han lämnat in! Eller, ja, lämnat in och lämnat in , inte dött alltså utan kilat vidare....hoppat av bandet alltså. av medicinska själ, sägs det...Vilken medicin är det? som Medicinmannen själv, Ralf Gyllenhammar inte kan skaka fram??? Eller medicinska själ, jaha, han e inte helt frisk då ,alltså, eller? skoja till det lite... Hur som helst, plattan e cool. Ett snitt/blandning av samtliga platter tycker jag. Hör jag inte lite"Fabian´s World"? Sniffar jag inte lite "White Magic", "Into The Arena"? 6:36? Evil Doer? I Am Not Agressive? Faan, cool! får väl sniffa lite på S, kanske det funkar nästa vecka...Ska nån med? Jobbade 15.00-19.30 idag...Halvkul! Linus gjorde ett jättejobb i fredags, jobbade till 18.00, tack för det!!! Men nu är det nya tag!!! Pot.kroketter + Kantarellstuvning + Kycklingfiléer + Dragonsås + ett nytt rödvin som jag inte, i repeat, INTE rekomenderar! Trodde inte Italienarna kunde göra fel...Tack o lov hade vi lite annat hemma, så man inte blir sittandes med rumpan bar, så att säga. Nåja, nu sitter jag och Stumpan o kollar nån komedi med Matthew McConaghey. Slurp. Kul att vi hittat nån som tillgodoser oss båda...Nämen, allvarligt talat, jag kan till skillnad från vår homofobiska Pres. faktiskt säga att jag tycker en annan snubbe är snygg!!! Jaja, be cool!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mustasch nya va helt ok tycker jag, tankade hem Gotthards nya som va väldigt bra, tankade hem Ace Frehleys nya som va riktigt bra, suggestiv, tung och skitig, en sann hjälte. Syrran var här och hälsade på så vi bokade biljetter till Takida på Conventum, syrran å jag på rockkonsert, coolt va! Ja ja rockkonsert å rockkonsert lite smörigt är det, men det får väl gå.
Ha´re

"Thor"

Unknown sa...

ACE!?!?!? Måste kolla upp det! Kan bara inte glömma hans spelning på SRF -08, som jag sååååågade...