fredag 2 oktober 2009

Fredag utan bolaget!

Halloj! Efter en vecka som började med VAB i dagarna 3, så blev det ett tufft sista dygn på TETAB. Efter en dag på kontoret, fick jag hoppa in o jobba kvällsskift i tryckpressen, då Linus var sjuk. Kör som en vettvilling! Klar, med vad jag tänkt mig, 23.35. Lite pyssel återstår, och jag landar hemma 00.30. Inte trött! Börjar kolla en film om Hoolgans i London/West Ham, Cass. Släcker 01.30. Inser, det sista jag gör, att bilen ska på service 07.00! Ställer klockan......på 06.30 och svänger förbi TETAB o kollar läget. Lämnar kidsen på dagis och åker ner för att Brainstorma med kollegorna, förfrågan på ett coolt utskick. Offerter, pyssla, trycka, hämta kidsen, handla, laga mat, måla med Sebban, lägger Visse, och så, kommer S hem. Lämnar över till henne....Nu ere cool! men nåt fattas? BOLAGET MED TORE! Jaja, too late! Gräver ner mig i soffan under ett lager med Tacos, en röding, kaffe o en wirre. FREDAG!!!

Inga kommentarer: