måndag 8 juni 2009

Trötter...


Hej! Batteritorsk både på mob och dator samt en grym tidspress, gjorde att bloggningen inte riktigt blev vad jag hade hoppats. Nu sitter jag hemma i stugan igen och kidsen har somnat. Efter kraschen i Alvesta, dag ett, så kändes det lite knöligt att hoppa på hojen igen. 43mil, skitväder, endast bakbroms, "trots allt-nu är det ändå över-jag vill hem fort som faan" känslan blev inte mindre då min ögonfluss? gjorde det till en pina att sitta bakom gogglarna. Pinan blev tokstor då kedjan gick av i Motala... Med facit i hand kan man väl säga att den skulle jag SJÄLVKLART bytt då jag köpte hojen för tre år sen. IDIOT!!! Den kan ju ha suttit på sen typ, 1952. Ingen som vet... KORKSKALLE!!! Nåja, det var bara att ringa Susanne och be henne packa in sig och ungarna i bilen o komma hit. Under tiden jobbade mina bröder för fulla muggar med att uppbringa ett hyfsat släp. Vilket uppställ! LOVE YOU BOYS!!! Hemma igen i Nasta, 87tim och 83mil senare, infinner sig den totala tomheten.
Absolut inte någon kritik mot familjen, men jag vet att det brukar var så här efter skidresor, div hoj utflykter och annat som krävt lite fokus och plannering. Typ av backslash, som träffar en rätt i magen. Jag säger bara: Stackars Tore som skulle infinna sig på Posten 04.30 imorse. Själv utökade jag halvdagsledigheten till heldag. Hade ju bl.a en kärra att köra tillbaks till Motala... Återkommer med mer festivalinfo. Bye!

Inga kommentarer: