lördag 20 juni 2009

Jaha, nu har Sebban hoppat färdigt. Han tycker inte "små grodorna" runt stången är nåt vidare, utan går helst direkt på karusellerna, helt ok för min del," på me pilen pallen o du har vunnit en cykel", sa jag o lät killen åka så mycket han orkade. Det blev hoppborg, flygplan, tåg o diverse innan vi gick hem, tog en rackabajsare, och anslöt till Prez och resterande folk. Grill, billjard, kaffe o tilltugg. Bernard släppte att han redan som 16-åring blivit hedersmedlem i ett mc-gäng, kommer inte ihåg namnet, men dom var BAD...(att hans hoj endast gott 4mil senaste 2 åren är en annan historia.... Bad Motherfucker...) slogs med knivar o den typen av gammalt hederligt våld...Nåja, Gamle Bernard blev så till sig i kallingarna, att äldste sonen fick komma och hämta honom på moppen, o skjutsa hem án. Sofia verkade inte bry sig så mycket, så vi tog en bira till, innan det var dags för Bastugänget att dra hemmåt. Klippte början på en Viggo Mortensen-rulle innan känslan av "den verkar vi sett förut" dök in... Misstänker att ni råkat ut för det själva, lite de ja vu, typ...
Nåväl, här sitter jag nu, 03.00 midsommarafton, o drar en bira i all ensamhet. Kollar lite texter på Kamelot, coolt gäng. Gjorde ju ett schysst framträdande på SRF, och det verkar som ANC´s second lady verkar "up to it", typ 2011 eller nåt. Cooool! Jag skäms inte för mig, och hoppas inte Boysen backar för en respektive på resan. Eller? Hur som helst, TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER ALLA!!! 2011 ligger långt fram. Vi får se hur läget är efter Peace&love i Borlänge, om vi kommer dit... Puss & kram!

Inga kommentarer: