onsdag 15 juni 2011

T plus 6 days...

Ja fy satingen vad tiden accelererar! 1 vecka sen jag pulade på framskärm, målade det sista på avgassystemet/sissyn och tok-packade "det sista" till klockan blev 00.30... Alltså, den gamle Xperian jag skulle bloggat på, direktemundo från Festivalen dog redan under Moonspell, runt 7-bläcket. Cigg.uttagsladdaren var trasig och "Laddbussen" hade inte rätt sladd...och jag har inte ORKAT skriva nåt sen jag kom hem, 18.00 söndag kväll. Det tar några da'r att landa...-Nu tar jag äntligen bladet från mun? och börjar så smått med MIN sammanfattning, såg att Thor redan börjat... Som vanligt blev det snärjigt att hinna till "vår" första Conzerto på 2011 års upplaga, nämligen: Dan "Lill-Lama" Reed! Såg iaf tre sista låtarna, och det var väl inte det DÄR gunget som i fornstora dagar... Hörde från nån som sett hela, att det varit ett RRRIKTIGT sömnpiller rätt igenom, så det kanske var ett riktigt beslut att slå upp tältet och bekanta sig med grannarna på Dan Reed's bekostnad.
Sen blev det ett glapp på knappa 2 tim, så tillbaks till tältet, på med grillen och stortankning...

Nästa band ut var mina forna husgudar Queensrÿche! Missade ett par låtar, men Geoff Tate's karakteristiska stämma ylade oss välkomna vid grindarna!!!! -A Dead Man's Words! KANON!
Den HYSTERISKT MAGISKA avslutningen med Silent Lucidity, Jet City Woman och EMPIRE, gjorde att redan nu var Festivalen i hamn...GRANDIOST!!!

Inga kommentarer: