lördag 4 december 2010

TOKROLIGT!



Kul att ALLA kunde komma, kul att Ronnie satte nytt personligt rekord; 1 vinare, 6 stark och 1 Irish Coffe, kul att den nedbantade menyn (skulle varit äppelpaj till efterrätt egentligen, men tidsschemat sprack liksom...) föll Homeboysen på läppen. Synd att själva OZZY-temat föll, pga av havererad ljudanläggning (som vi slet med platteve, dator och sladdar), synd att proppen gick en timme innan vi gick ut, vilket gjorde loftet i kallaste laget, synd att Benco var sitt gamla uppstressade jag, och inte hade tid att tjata så mycket på sina Homeboys, synd att den däringa klockan ska dra iväg så in i HELVETE! synd att Sebban blev såpass krasslig att han inte kunde gå på Bollkul idag.

Vi får ta ett nytt meeting till våren. Då får tamejfaaan INGENTING gå fel!!!

SEE YA!///Prez


Ps. Synd att min kropp inte svarar på TREO idag...Ds.

1 kommentar:

westside sa...

Henco...vafan e väl ett par proppar som går,vi hade ju alla varma hjärtan och bra med sprit(jaa förrutom Ronnie) så kvällen var helt lyckad,de ända synd jag tycker var väl den dära tiden du nämnde:o)

Men snart e de vår och då blir de mer...har ett vagt minne om att jag lova nåt i grillens tecken???
Och e de så,så står jag för de:o)