fredag 8 maj 2009

Panheadman


Jaha,sådärja, nu ska President sälja hojen!!! Vart är världen på väg? Kanske han o Thor ska starta japs-klubb? Kanske Linus behåller chassit, säljer/byter EVO-snurran mot en 4-cyl japan a´la Ninja, o gör nåt omöjligt chopperprojekt me RISBRÄNNARE!!!
Är detta bara en övergående kris inom ANC? Eller är det dags att dra ner rullgardin?
E vafaan, jag e ju skapligt van att köra solo. Tycker ju faktiskt att det är rätt skönt med ensamheten i såna lägen. Får mig att tänka på när jag var första gången på Sweden Rock Festival: Fick ett av mina klassiska ryck och drog iväg på egen hand till Norje/Sölvesborg, för o kolla Queensryche. "Biljett? fixar sig alltid!" Not this time... Som sagt: ere slut så ere SLUT! Bandet börjar lira 15.45, hade lite strul med en stötstångstätning, haft den inlämnad för nåt hos GBP(som Chief of mechanix sköter jag ALLT (nästan) själv nuförtiden, men det här var ju några år sen...)och Lasse hade väl inte lyckats helt... men de va inge strulande, utan "kom ner så fixar vi de" Det blev ju lite pressat tidsschema, och helt plötsligt var klockan 11.30! ÖS PÅ! Tänkte jag och körde ner på 4,5tim ink 3 tankstop! Gled in 16.00, parkerade utanför sweden stage, på E22-an, och avnjöt "Suite Sister Mary",
"Eyes of a Stranger", Jet City Woman" o div. andra godingar. Men biljett? Näe, de va inte o tänka på. Men jag tog in på Joms MC Camp, drog igång grillen, en PANNA rödtjut, en kopp kaffe o en skvätt Jack´s, så vare gonatt.. o hem igen da´n därpå.
Nästan 100 mil på två dagar. Helt på egen hand.
Tog det dock lite lugnare på hemvägen... SEE YA!!

Inga kommentarer: