lördag 22 december 2012

Julbordet

Ja, vi var ju med TETAB-familjen och käkade julbord i torsdags. Samma som förra året, Södra vattentornet, och jag tyckte det var skitbra då, men i år, helt fantastiskt! Asså, om jag äter sill hemma, typ, Skärgårdssill från Willy's eller ABBAS från Parken så måste det nog till liten äggbit eller en bit smörgås, men Vattentornets: Den smakar tårta! Den är så goood att man bara kan ta en hel jaala file' och smacka i sig, rätt av, UTAN snaps och bara njuta! Frågade våran servitör, John, om de gör all mat själva, inhouse. "Tror jag. Iaf de mesta" -För i hellskotta! Portionera i plastburkar och sälj i garderoben!! Och revbensspjällen... MamaMia! En svår nöt att knäcka. Brukar alltid smaka uppvärmd gris, fast dessa, mina vänner, var som manna från himlen! Jag rekommenderar er ett besök! . Slut!

Inga kommentarer: