lördag 31 december 2011

HNY Motherfuckers!



Jaa, jag tog mig iväg iaf! Thor backade i sista, har ferre ikväll så han och Mona höll på och fixade det sista. Vi själva firar hemma med LaFamilia. Socialt utstötta, spetälska grävlingar.....
Nåväl, tog mig som sagt iväg, efter mycket om och men. Ett tag tänkte jag backa ur själv... "Klockan är kvart i!" hojtar Susanne. Stress, stress... På med pajen. Blixtlåset havererar! Fuck it! Får gå ändå. -Får knäppa västen lite bättre så funkar det...Trycker på startknappen: KLICK! Batteriet var lite trött, fick bli startkablar till bilen och -Vartfaan e kameran! Stanna hemma kanske, är det här ett omen och är det meningen att jag ska stanna hemma och ligger isen tjock nere på vägen, så hela ekipaget sitter som en fläskläpp i grannens häck??? -Fuck it! If you're gonna go you gotta go!
Tar det lite easy iaf... Kommer som näst sista ekipage av totalt nio(de 2 mopederna EJ medräknade!. Lasse surrade nåt om att rekordet låg på 30.
Hoppade över fikat i Garaget's lokaler på Holmen och åkte direkt hem. -4,5 grader. Inte SÅ jävligt ändå! Fast jag skulle ju inte köra till Göteborg t.o.r...

Jaja, nog tjatat! Från oss alla, till er alla: ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!


från oss ALLA förresten, 4st gör väl ingen flock direkt...

Inga kommentarer: