fredag 11 november 2011

LEDIG FREDAG!

NOT! NOT! NOT! Vår produktionsledare, Tant Åsa, kom ut till mig igår kväll, innan hon slutar för dagen, med tårfyllda ögon och frågar vad jag ska göra på min lediga fredag? -Inget... svarar jag. Jobbe? -OK! Skulle ju BARA pressa ur/i lagren på det kraschade/nya växellådshuset på Pannan, plocka ihop hela härligheten, kicka MAX 3ggr och lyssna till alla tiders IDOL-VINNARE... NOT!




TETAB's nya stjärnskott, Andreas, ska gå på Super Rock Weekend på Kulturhuset.
MONSTER MAGNET ikväll och PAIN imorron! Finns inte för mig: Susanne jobbar hela helgen... Mary Kay-event på Stora Hotellet.
Lite onödigt vetande: Mr. PAIN, Peter Tägtgren, har varit sångare i Mr. OPETH, Mikael Åkerfeldt's, projekt, Bloodbath. Bloodbath? Va ere för jävla namn?!?!? Trevlig Helg! (särskilt Lotta & Andreas då, på metalfesten...)

Bilden från premiären i våras.

Inga kommentarer: