torsdag 4 augusti 2011

Första veckan avklarad!

I livet, men sliten. Så sammanfattar jag min första arbetsvecka 2011-12. Faan, e inte van att kliva upp 05.30 direkt. Finns faktiskt ingen anledning heller! Vi har ju gått ned på 1 skift, så 07.00 låter väl bra? Säg 07.30... Funkar med nöd och näppe. Kidsen har, under semestern, faktiskt lärt sig sova på mornarna! Rekordet ligger på, hör och häpna: 10.00!!!! My god! Trodde inte det var möjligt! Jaja, tillbaks till IDAG, det funkar... Fullt spjäll!!! Och där har jag ju NÅGOT svårt att LUNKA istället för att SPRINGA... Trötter.... Hann iaf med lite kvalitets-tid med ungarna, Kumlabadet i måndags när S jobbade, och Gustavsvik på onsdagen, då jag anslöt LaFamilia efter avslutat pass på TETAB. Nu är S på Örebrofesten och dricker Vino Rosso, killarna kollar Lejonkungen och jag drar en 3,5a. Och på lördag ska vi på 40-årsfest! Tror jag skrivit det förrut, men då får jag väl vara tjatig, men det är ju kul att man fortfarande har bekanta som fyller 40... Det är ex-chiefen's fru som fyller. Kul! Och bara ett stenkast, och massa kids för våra kids att leka med! Och imorron är det FREDAG!

MY GOD! Vad skööönt!

Och mer PARTEEIJJ inbokat: PeO har visst trillat över 40-strecket! GRATTIS!! Till vår hedersmedlem!!! Ferre 17 september! You bet!

Inga kommentarer: