söndag 6 februari 2011

R.I.P Gary Moore

Trodde faan inte mina öron! då jag kom ner efter nattning av barnen. -Duu, Sweetheart, det står på Aftonbladet att Gary Moore har dött. säger S.

Alltså, nu börjar det bli mycket, alltså... Dio, Peter och Gary.

Slog på text-tv-nyheterna imorse och trodde jag skulle svimma: 46-åring från mellansverige dödsstörtar i St. Anton! Pratade med Kala i onsdags -Och det var lite knackigt med snö här i Österrike och han var där med folk som varit där tidigare och KÄNDE till berget och vi åkte nån baksida här och vi åkte nån framsida där och... Jag känner rummet gunga -Inte igen! säger jag till S och letar efter mobilen. -Svara för helvete, SVARA! och det ringer och ringer och inte faaaan svarar nån och -Vadfaan är deras hemnummer och är Anne vaken och -Tjena Henko! HAN SVARAR!!! Tack för kaffet!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: