fredag 4 juni 2010

Jamen, halloj då! Här är första bilden på vår nye Mr. Fullvärdige's kärra! (nu mer med bredare, lägre styre, tror jag han skulle vilja att jag la till....) Thomas Thoresson; ANC hälsar dig Welcome to the Brotherhood! Ryktas om att du slog ihjäl en mygga imorse, och det räcker, bara du dödat nåt....Vi är inga aviga jävlar! men det vet du ju... Heritage Softail -96, Special Edition! 6ex in Svedala... tog en kortis på Raringen i em. Lever väl upp till sitt rykte som en riktig lång-åkar-hoj! O vips fick Thor en förfrågan från vår X-chief, om en klassisk Bolagsresa! "Jaa, hörru, en ny värld har öppnat sig! säger jag. -Jomen, säger T, fick fingret av nån snubbe på en R1'a imorse, åkte ifatt honom och prejade honom av vägen! Hade aldrig hänt om jag åkt Japanskt!




Och nu till MIN värld: Rosa, motorbåge, highway pegs (egen tillverkade, måste jag tillägga), sissy (även den homemade), fishtails, brett styre och hård-pack-Polisväska! Ser ut som en jävla Cadillac! Får se hur den ser ut om ett år... 4 days and countin' Verkar som Ronnie åker BMW. Igen...


Tror Mustasch kan bli hur bra som helst! Nya sättningen och "ny" platta! VARNINGSFLAGG!

Inga kommentarer: