lördag 1 maj 2010

Upp till Kampf!


Jahaja, är väl inte den mest inbitne fanbäraren i den här kommunen direkt... Tror gott om alla. Tror inte Reinfeldt funderar på att gynna någon mer än den andra. Tror att det skulle sett lika dant ut om Gamle Goran suttit och rullat tummarna i Rosenbad! Tror, i min enfald? att dom som bestämmer, helt enkelt försöker så gott det går! Sossenissarna skriker att Freddan gör allt för Sigrid, på Östermalm, och glömmer kidsen i Tensta. Tror inte det går att styra ett land på det viset, men vad vet jag... Kommentar? Moonliner, din gamle KMLPRSETG'are!! Susanne hade heldagsutbildning i Askersund. Skillnaden, mot för ett halvår sen, är att nu håller S i delar av utbildningen. Coolt va? (Yea, svincoolt...säger ni) Tog kidsen, och Snoddas, ut i skogen. Har ju ett favoställe bortåt Leken/Klunkhyttan, med vinskydd, vid en liten tjärn. Finns ALLTID ved där. Tar iof alltid med mig, jag som har... Skrev i gästboken; Pappa Henrik här med Sebban, 5år och Vincent 2 år. Jajust, glömde Snoddas, hunden, 11 barre. Boysen kastar grejor i tjärn, Sudden sniffar efter rådjur och jag grillar korv! Nu börjar det visst regna.... Mot bilen! Hem o fixa käk, lacka bakskärmen och tog en bira på balkongen. Tore i Sthlm på LG hockey games, Farbror Bosse på bröllop. God Kväll!

Inga kommentarer: