tisdag 25 augusti 2009

Return Of The Jedi Part XXVIIIIXZ




Tja! I´m back! Tar bladet från munnen efter 57 dagar. Blev sååå jääävla besviken på dom häringa google-konto-nissarna för att dom snodde våra pengar!!! Tänkte först lägga ned den här bloggen, starta en ny o liksom, move on, bah, men det var inte så bara... -Talanglös! säger min svåger... Ja, ja, efter påtryckningar så känner jag att det nästan är min plikt att sätta igång igen.
T.o.m gamle Barack Obama, god bless him..., har hört av sig. Ja inte personligen, men genom nån talesman... Han har tydligen koll på den här bloggen, inte heller det personligen. Tror det är via nån bulvan, typ, LENA ANDERSSON, eller nån... Näe, skämt o sido o ärligt talat, blir jag nästan lite ledsen när det inte lämnas NÅGRA kommentarer, och det är grymt dåligt med INLÄGG!! DET var iaf bra med googlekontot, att man kunde se hur många som varit inne o kikat. (finns säkert nåt sätt att kolla det på ändå!? -Talanglös! sa Bull...) Nåja, det har ju hänt en del i sommar, men det tar jag i sinom tid. Just nu har jag SEMESTER! faktiskt, förra veckan oxå! Boysen skolas in på Dagis o Susanne drar till Götet på torsdag, för att ha nåt Hallelulja!-moment med ca. 5000 andra Mary Kay-säljare, åter lördag. -O, där gick det Hjälmaren Runt Racet... Hemma med kidsen i dagarna 3 kommer att kräva sin man, tillfällig lobotomi kanske? Körde ett eget, ANC-Hjälmaren Runt idag, faktiskt. Fick med Thor på en: Lurre på Svampens Gatukök, Kaffe på Cafe´Saga, i Arboga o spejade in ev. framtida camping i Fiskeboda. 16mil blev det. Här kommer ett par bilder. Stay tuned! cuz i´m hot! //c.o.m

Inga kommentarer: