lördag 28 februari 2009

Jaha, glosor haglar över mig, så jag känner mig nästan tvungen att säga nåt.
Fick ett samtal från vårat största fan, PeO, som jag dock var oförmögen att ta,
blöjbyte/välling-i-tutande. Svarade med ett sms o frågade vad gentlemannen i fråga hade för funderingar. "En kopp kaffe hade varit trevligt" säger TIDIGARE-EN-MIG- två-barnsfadern, o tillägger, and I quote,
"superbloggar´n"...
Jaja, har haft en del att stå i: Ett företag, två hundar, två barn, en kärleksfull sambo, två bilar, tre Harleys, vafaan va, tiden går! O beslut om biljetter till Madonna, bärsa me boysen i Hovfjället o när Visse ska börja på dagis! Hey, time comes for everything!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! And time for bloggi´n toooo!
Hoppas Thor får till det med risers/styre, hoppas Prez fixar elkrull me strålkastaren, hoppas
Per får sin sista "Afrikan" såld för 44 big-ones, hoppas Syrran m. familj kommer hela vägen hem till Nuevo el Stockholmo från en Powderweek i Bad Hofgastain, med ett leende ¨på läpparna och framför allt hoppas jag att JORN LANDE kommer till Sweden Rock i sommar! God damn, han e så bra så de svartnar!!! godz speed...

Inga kommentarer: