onsdag 25 februari 2009

Halloj! Japaneeze boy kliver in o skriver några rader, man får väl stötta Henco Benco som lever ett hårt liv med hundar o ungar o hembryggt äppelvin. Jag vet inte direkt vad jag ska skriva om, men om nån undrar vad man pysslar med så här års så är det mest hockey, hockey, hockey, (sonens alltså). Han har fått för sig att han ska bli målis så pengarna kommer att rulla, rulla, rulla. Vi har dessutom utbyggnadsplaner så det blir rulla, rulla, rulla där också, faan där rök HD´n. Nåväl, nu väntar man bara på att snön ska smälta å värmen komma så man kan börja leva igen, tänkte byta styre på hojen till ett något bredare, tror att det blir jävligt coolt, jag vet vad ni tänker, "en Jappsare kan väl aldrig bli cool, men jorå. Har börjat lyssna in mej på några SRF deltagare, en riktig favve har blivit Kamelot, dom lirar lördag som för övrigt ser ut att bli bästa dan, får ta en förmiddagsfylla då. Nu kom frugan, måste hjälpa till å skriva matlista, inte så macho va.

På återseende!

4 kommentarer:

Unknown sa...

pappa e cool/david och sofie

SussieH sa...

Tack för kaffet säger jag, det ryktas om en fjällhelg i Hovfjället så där får det gärna fortsätta att snöa. Om kawan blir coolare eller coolare vete fan, men om du Boris är glad så gläds jag med dig, halleluja!

Panheadkillen/gubben

Unknown sa...

Nu funkar mitt konto igen...

Unknown sa...

Tackar, men jag har faktiskt en Yamma, inte Kawa, ska´re va så svårt. Skidweekend i Hovfjället låter mysigt, för tja om det finns nån stereo i pökarlådan??

"Thor"