lördag 12 maj 2012

Soooon to be....





Nån som vill köpa en "Gräsklippar"låda?
Sånt jävla motflyt!:
Har letat växelåda till Pannan i nästan ett år. Beställde ju till sist en ny av Lasse  på Genuine Bike Parts, men efter 8 veckors väntan på en skapligt respektlös, JÄVLA REDNECK firma! så hittar jag helt plötsligt en "....nyligen renoverad av Jocke Krans."-låda i Ulricehamn. Ringde och kollade av med annonsören, Björn, och joovisst, en fin-fin gräsklipparlåda, UTAN stödlager och MED korta mainshaften! OK, ingen rick-racklåda, men lite modifieringar så skare nog funka...Cooool & the gang! tänker jag. -Släpper du den för 4 kommer jag på ROTMOS! (utgångspriset var 4.900:- BRA PRUTAT BENKO!) Ja, så passade ju inte aset in RIKTIGT... För tajt under oljetanken. Fast det fanns liksom i bakhuv'et på både mig och Björta då priset sattes. "Eventuellt ny oljetank?" -Ny OLJETANK! 400 spänn på Blocket! men vänta, WHAT IS THAT?!?  -Mina damer och herrar: RICK-RACKlåda, säljes!! Utan stödis, korta shaften... 6.000:- Micke/Indipendent MC.




De e ju så man kan börja tjura! 
Nåväl, ringer Micke och prutar till 5.500:- Stockholm t.o.r med en svärfar i passagerarsätet som tjatat hål i huv'et på en innan man hunnit till Arboga "Jaaa, nääe vettu nu kan kan du släppa lite på gasen i nedförsbacken här så får du ned bensinförbrukningen lite till vettu bla, bla,bla...." GÄSP!
Joo. Så nu sitter jag med TVÅ lådor... Hoppas nån funkar...
Nån som e spekulant? BRA pris utlovas.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är på jakt efter låda! Rick Rack, min funkar sådär...
Maila mig eller ring om det är något till salu.
Mvh Johan 0735033547
Hammersmashedfac3@Hotmail.com