söndag 4 september 2011

SÄSONGSAVSLUT! :-(





Det blev 7 starka som åkte. Linnea, Linus, Johan, Niklas, Bosse, Thor och jag själv.
Träffades på Elon's parkering 13.00, men fick börja med att åka hem till Bosse och fixa fram några muttrar till Johans hoj som har en skruv lös... En Japanare, stelbensopererad. Den mest Choppade av oss... Jaja, dundrade iväg till Statoil i Sköllersta, där Niklas anslöt. Sen åkte vi 13 väldigt schyssta mil, med mellanlandning i Skänninge, innan vi var framme på campingen utanför Vadstena. Ett par SKARPA lägen: Thor fick kast på sin hoj då han la ned lite VÄL mycket i en skarp höger, in på mötande vägbanan, där det dök upp en bil...3 ekipage bakom sitter undertecknad och drömmer om marinerad kyckling och ett glas rött och bearnaisesås och ESB och JÄVLAR! vägen svänger visst! o vafaan gör Thore! o vafaan gör JAG!!! Shit! Lägg ned! Hinner inte! in på mötande vägbanan och där dyker det upp en BIL! FUCK! Det gick att smita förbi, men jag vågar nog påstå att Chauffören i den mötande bilen åkte nog direkt hem och bytte kallingar... Nästa incident: Inne i Vadstena letar vi efter en ICA. Niklas accelererar ikapp mig på insidan och tjattrar om nåt, då Linnea stannar, jag skriker Niklas fattar ingenting och brakar rätt in i Linneas bakhjul... FOKUSERA!




Jag vann första-bärs-priset. Eller Cider. Har blivit lite traddis att ha med en kall cider och inleda kvällen med. Sen blev det grönmögel, Digestivekex, ESB, VinoRosso, grillad kyckling, potatisgratäng, Linnea badar, kaffe avec Talisker/Baily's/Famous Grouse.

OPETH, Jorn och Pagan's Mind ackompanjerade fint...

Supernice!
Love you guys!

//Panheadman/Pres.

Inga kommentarer: