fredag 25 mars 2011

Tokfredag!

Bärgade oväntat Sweden Rock Festival-billen idag! Ett improviserat födelsedagsfirande för min svägerska, Sara-Mara, hemma på Bastuvägen, med Svärmor, Lennart, Sara (off course), Sara's darling Daniel och svågern Joseph, visade sig även vara en något tidig uppvaktning av mig själv! Drog en nitlott på Trissen, men KUVERTET innehöll en massa godis som SKALL användas till biljetten!!! Iiihaa MOTHERFUCKERS! ANC goes, once again, to Norje!!!
Innan detta euforiska ögonblick hade jag på min lediga fredag (kvällsvecka på TETAB innebär ledig fredag) hunnit med att grina ur på min sambo för nån världslig sak, sovit 1tim, haft Linus på div. meka-besök (grejsar med kronan till sin FXR), varit och tankat Pannan, på soptippen, gjort våffelsmet (RIKTIG! Inget påstjafs!), hämtat kidsen på dagis, tankat bilen och varit på Parkhallen. PUST!
Stort tack även till Tompa för Harley-tishen, som tack för lån av fetlagg och urcooola flames-hjälmen! Var han månne coooolast på berget? "Förmodligtvis!" som Björn Borg sa...

Inga kommentarer: