torsdag 4 februari 2010

Hej! Februari, snön ylar runt huset. Känns som man är med i nåt avsnitt av Emil, eller nåt. David, legendarisk servitör på anrika Riche, i Stockholm, och hans Kristina har fått en liten son! Gick en vecka över. Hela ANC stämmer upp i ett 7-faldigt HURRA! Faan, han blir ju 45 i år! Har försökt med Slayer, men det går bara inte! Jag brukar vara duktig på att indoktrinera, eller nästan hjärntvätta mig själv, men här körde jag verkligen huvét i väggen! En sångare som inte kan sjunga o så lirar dom i 260 knyck utan finess! Näe, dom ska jag INTE se på SRF!!! Konstigt nog är det faktiskt dom allra tidigaste plattorna som jag upplever som minst usla. Dessa dissade man ju HELT när dom släpptes på mitten av 80-talet. Mycket pga av imagen med mycket blod, död, satanism o annat elände. Läste att dom blivit anklagade för nazism, då låten "Angel of death" handlar om Josef Mengele, och dom tar väl inte klart och tydligt avstånd MOT vad den snubben hade för sig... Själva menar gruppen att dom bara återger en händelse, och vem faan kan va ett fan av Mengele!!! Nåväl, Opeth blir bara bättre o bättre! Börjar med de enklaste, mindre growl. Men jösses vad dom lirar! Alltså, det är såna musikaliska partier så man tappar luften! Lite growl emellanåt, blir bara EN krydda till. Visst kan det bli lite mycke´ibland kanske... CHECK IT OUT!!! Kommer väl inte stå längst fram vid scenkanten, ihop med killarna med vitsminkade ansikten, men nånstans i mitten kanske... Ska fixa en mix till Thor, som tack för Stratovarius! Vi hörs!

Inga kommentarer: