lördag 25 april 2009

Pannakillen

...jo, den häringa Lurchmannen på besiktningen, han verkar utbytt. Nu är det mer: Kaffe finns därborta, oljan kollar du själv, här, per 1000 mil, ser bra ut, drivknutarna vädrar morgonluft,
vi drar ett sträck! Nämen, det har blivit en ny mentaliet, yngre o lite mer utåtriktad personal. Eller är det jag som blivit gammal? Förmodligen! Jag har ju lite bättre på fötterna nuförtiden oxå, inte en knallgrön Passat -85... Nåväl, Niklas Electra Sport går som tåget, Thore åker i och med japanska tecken på tanken med skammens ok bärandes på sina taniga små axlar, medans jag har svårt att bestämma mig för om jag ska åka FXR eller Panna till Sweden Rock. Åker man panna e man kung, men man åker inte så kungligt som på en FXR, men jag låter nog coolheten väga över: PANNAN rides again!!! T minus 39 days and counting... Soppatorsk idag... Niklas: -Vi måste nog ha med en dunk, eller iaf en PET-flaska när vi är ute och åker! Jamen va ska en göra??? Slår man på RES, då är det ju bara o be en bön o köra! Värre e de ju då om man, som Niklas , glömmer att slå om FRÅN reserven, då man tankat... Ere slut då, jadå ere SLUT!!!!! SLUT FÖR IKVÄLL!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hallå där! Så skamsen är jag inte, jag är lika stolt som greken i "göta kanal", å vaddå taniga axlar, jag har lämnat sparvstadiet för längesen. Japaner Japaner Japaner, I´m a proud motherfucker.

"Thor" (kommer ju till Sweden rock)