lördag 24 januari 2009


REGULARS!!!!!!! 1 vecka kvar till Ralf Gyllenhammar o Boysen i Mustasch äntrar scenen på
anrika Club 700 i Örebro. Samling 17.00 i City? För tidigt? Pitchers? Billig bira eller trerätters?
Kom med förslag! Tanken är iaf: mat-öl-sprit-konsert/öl/sprit-mer av allt utom konsert, om ingen har nåt på g. Har man fått smak för Livemusik har jag ine nån jättekoll på utbudet i Örebro. Satin en lördag? Mitt andra hem? Vi kanske är nöjda o glada o helt söndermanglade?
Måste kolla upp när de börjar lira, 19.30 säger biljetten...

5 kommentarer:

S-Glideman sa...

Tja!

Blev lite snurrig i kolan av för mycket vin sist jag la ett inlägg därav konstiga ord, men va fan det är ju tydligen här vi skall prata.
Lördag!! Rockar vi på, lite käk + billiga bärs låter bra kassan redan tom. Vi kan väl börja i lokalen??
See you!!

westside sa...

Welcome back Panheadman!!!

..se där vad trevligt att du hittat tillbaka till tangentbordet igen...var de svårt!!
Har ju saknat din sköna blogg de sista....ja vad e de...veckorna!!
Skitsamma,you back...tråkigt att jag inte kan ställa upp att festa med er till helgen...har ju även ett liv på sidan om...min kära maka...hon säger att jag ska tillbringa helgen med henne...vilket jag inte alls vill när Raffe o grabbarna hittat hit.

Men kanske nån av er fattiglappar ska gå på Backyard Babies oxå...säg till isf...för då e jag ledig..haha!!

Hoppas och önskar er en riktig "Rockenrolla"-helg med mat och floder av billig sprit och fulöl...fan vad avundsjuk jag e på er redan*grr*

Till slut ska jag bara tipsa om att ni kan hoppa över allt vad efterfest på Thao heter...inte mycket till fest...bara en orgie i alkohol o ångest dagen efter...

..jo de var så sant,biljett till SRF-09 e inskaffad och ledigheten e klar den oxå...Heaven & Hell på er allihopa.

westside sa...

Rock on HB(o övriga ANC)!!!

Gled in på SRF-sidan och kika lite...tänkte att man skulle få gratulera till den fina o åtrovärda gitarren....hahaha,trodde ni verkligen att nån av er skulle vinna den??
Trodde de samma förra året,men nu e jag ju ett år äldre och klokare så chansen e väldigt liten...oddsen ligger väl runt 1/3000 att man ska ha den turen..skulle tipa på att de e lättare att åka på "bagg i trumpeten"*lol*

Jaha,så var det ju de här med skrivandet...vad har hänt egentligen med "tryckarn"?

Hörde att Mustasch var en bra tillställning i Lördags...men jag e inte bitter för de ja...nää laddar för BB den 13 Feb ist.

See u in hell

//westside

westside sa...

..*harklar mej*!!!
Nää du HencoBenco nu får du allt ta dej i kragen om du inte ska tappa din mest besökande bloggfan...ger dej bara veckan ut,sedan e de adios amigo!!!

westside sa...

...westside has left the building. Over and out!!!